Tam 14 araştırma şirketi hazırladı Son seçim anketi sonuçları gündem oldu!

522
Tam 14 araştırma şirketi hazırladı Son seçim anketi sonuçları gündem oldu!

Son seçim anketi sonuçları gündem oldu! Tam 14 araştırma şirketi hazırladı
Kamuoyu araştırmalarını paylaşan MDRaporlar, Kasım ayında yapılan son seçim anketlerinin ortalamalarını paylaştı. Sonuçlar gündem oldu.
İktidarın İmralı süreci adımları devam ederken, muhalefet ve vatandaşlar 'erken seçim' istiyor. Vatandaşlar olası erken seçim sebebiyle anket firmalarının sonuçlarını merakla takip ediyor.
ALF Araştırma, Ankara Creative Strategy, Area, Asal Araştırma, BETİMAR, Di-En Araştırma, Europoll, Gündemar, HBS Araştırma, ORC Araştırma, Özdemir Araştırma, Polsam Araştırma, Themis Araştırma ve SONAR'ın Araştırma'nın yaptığı son seçim anketlerinin ortalaması ortaya çıktı.
MDRaporlar'ın yayınladığı, 14 anketin ortalamasında CHP birinci parti olurken; MHP baraj altında kaldı.
Sosyal medyada kamuoyu araştırmalarını paylaşan MDRaporlar sayfası, kasım ayına ait 14 anketin ortalamasını aldı.
ALF Araştırma, Ankara Creative Strategy, Area, Asal Araştırma, BETİMAR, Di-En Araştırma, Europoll, Gündemar, HBS Araştırma, ORC Araştırma, Özdemir Araştırma, Polsam Araştırma, Themis Araştırma ve SONAR'ın araştırmalarına yer verilen çalışmada oy oranları şöyle sıralandı:
CHP yüzde 33,1
AKP yüzde 31,2
DEM yüzde 8,4
MHP yüzde 6,8
İYİ Parti yüzde 5,3
Zafer Partisi yüzde 4,4
YRP yüzde 3,0
A Parti yüzde 2,8
BBP yüzde 2,5
TİP yüzde 1,3
Saadet Partisi yüzde 1,1
Anket ortalamasında oy oranını en fazla artıran parti yüzde 0,5 ile Anahtar Parti oldu. Onu CHP, İYİ Parti ve BBP izledi.
En fazla oy kaybı yaşayan parti ise yüzde 0,8 ile MHP. MHP'yi yüzde 0,3 ile YRP, 0,2 ile AKP'nin izlediği görüldü.


Kaynak: Haber Merkezi
Yorum Ekle
İsim
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.