AK Parti Bayramiç İlçe Teşkilatı’nda Toplu İstifa
AK Parti Bayramiç İlçe Teşkilatı’nda görev yapan bazı İlçe Yönetim Kurulu üyeleri, görevlerinden ayrılma kararı aldıklarını duyurdu. Hazırladıkları istifa dilekçelerini İl Başkanlığı’na sunulmak üzere teslim eden yönetim kurulu üyeleri, yayımladıkları ortak açıklamada teşkilat çatısı altında görev yapmaktan onur duyduklarını ifade etti.
Açıklamada, görev süreleri boyunca aynı dava ve hedefler doğrultusunda çalıştıkları dava arkadaşlarıyla omuz omuza hizmet ettikleri belirtilerek, “Milletimize ve memleketimize hizmet etme aşkımızdan hiçbir zaman vazgeçmedik” ifadelerine yer verildi.
Görevlerinden ayrılmış olsalar da AK Parti’ye ve ülkeye olan bağlılıklarının devam edeceğini vurgulayan üyeler, teşkilat mensuplarına teşekkür ederek helallik istedi.
Açıklamanın sonunda ise, “Rabbim ülkemize, milletimize ve teşkilatlarımıza hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin. Yolumuz farklılaşsa da gönlümüz her zaman aynı sevdanın yanında olmaya devam edecektir” denildi.
Bayramiç’te yaşanan bu gelişmenin ardından gözler AK Parti İl Başkanlığı’nın atacağı adımlara çevrildi. Yeni yönetim süreci ve teşkilatlanmaya ilişkin gelişmelerin önümüzdeki günlerde netlik kazanması bekleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi